Evs Media Producties Plaatjes producties

Evs Media Producties produceert Christelijke TV- en video programma’s, documentaires, interviews, concert-  en conferentie registraties, enz.
Evs Media Producties ondersteunt projecten in zendingsgebieden in het buitenland. Binnen Nederland ondersteunt en/of werkt de stichting samen met andere Christelijke media organisaties om grote projecten te realiseren.

Wij en de Bijbel geloven dat het Joodse volk God’s volk is. De Bijbel is Joods, Jezus/Yeshua is Joods en het Christendom is een Joods geloof. Daarom  heeft EVS een warm hart voor projecten die te maken hebben met het Joodse volk in Israël en de staat Israël.

De stichting heeft nauwe betrekkingen met de stichting Schreeuw om Leven die zich inzet voor het beschermen van het ongeboren leven in de moederschoot. Daarom zijn zij en wij tegen abortus en voor het Leven, dus ProLife. Middels internet streaming via BrinkTV wordt hier aandacht aan besteedt middels video’s.

De meeste eigen producties en die van anderen worden gestreamd vanuit ons eigen stream account op Vimeo.com op naam van IsraelCNN. Hier staan ook producties van Evs Media Producties en andere producties op.

Klik hier voor de website van IsraelCNN

Een paar voorbeelden hieronder:

Israël gerelateerd:

Zending projecten: