IsraelCNN

Israël Christelijke Nieuws Netwerk  –  Israeli Christian News Network

Israël steunen in woord en daad

IsraelCNN wat staat voor Israël Christelijk Nieuws Netwerk of Israeli Christian News Network. Israël komt voornamelijk in het nieuws in verband met de politieke onrust. IsraelCNN wil met haar berichten een ander licht werpen op Israël en haar bevolking

Onze missie:
IsraelCNN (Christelijk Nieuws Netwerk) wil alledaags positief nieuws uit Israël brengen. Er gebeuren ook ontzettend veel positieve dingen als innovatie, landbouw, technologie, wetenschap, waterbeheersing, medische ontwikkelingen en de vele uitvindingen. Ook willen wij de waarheid zetten tegenover MEDIA leugens. Om op deze wijze het land en haar bevolking te steunen in woord en daad. We willen met deze berichtgeving christenen in Nederland en daarbuiten bewust maken van de betekenis van het Joodse volk vanuit bijbels perspectief.

Onze visie:
IsraelCNN is een christelijke organisatie. Wij geloven in één God, in Zijn Zoon Yeshua Hamashiach en de Heilige Geest. IsraelCNN erkent en aanvaardt het Joodse volk als het volk van God.

Websites: IsraelCNN.com – IsraelCNN.nl – IsraelCNN.eu – IsraelCNN.co.il

Een greep uit de producties van EVS voor IsraelCNN