Nu Schreeuw om Leven en Er is Hulp in zeer goede handen is van de nieuwe directie Kees van Helden en Alex van Vuuren gaan voorzitter drs. L.P. Dorenbos en zijn vrouw zich concentreren op het belang en noodzaak van Bijbel en Gebed om de waarheid en de liefde van God toe te passen op alle terreinen van het leven, met als centrale tekst: ‘Kies dan het Leven’ (Deuteronomium 30).

De website brinktv.com zal zich voortaan richten op het activeren van het ‘wonen’ in het woord en het ontdekken van de kracht van gebed in profetisch perspectief. Met als ondersteuning de websites woonbijbel.nl en knierevolutie.nl

Het beheer van de Kies dan het Leven activiteiten is in handen van drs. L.P. Dorenbos. Daniël van Vuuren van Holland Open Source is webmaster. Ruud en Anneke Dankelman van de Evangelische Video Stichting

Op deze Video On Demand van brinktv.com kunt u kosteloos 24 uur, 7 dagen al onze programma’s bekijken.